Descubre la energía del futuro

Xerrada sobre la producció d'hidrogen verd

25/04/2024 de 12:00 a 13:00
Aula A0.03
Nom de contacte
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

L'associació de l'EEBE AIChe organitza aquest dijous la xerrada 'Descubre la energía del futuro', que comptarà amb la investigadora Cristina Moliner, de la Università degli Studi di Genova, Itàlia, i l'investigador Lluís Soler, del laboratori CERH2 de la UPC.

Els ponents parlaran sobre la recerca que realitzen ambdós, en el cas de la Dra. Moliner en el camp de l'obtenció d'hidrogen verd a partir de biommassa, i el Dr. Soler de la recerca que s'està realitzant a la nostra universitat en el camp d'obtenció d'hidrogen i del treball que es realitza al laboratori d'hidrogen instal·lat al Campus Diagonal-Besòs.

En acabar les intervencions, els assistents podran realitzar preguntes i s'obrira una taula rodona sobre el tema.

Per participar-hi es demana fer inscripció prèvia.