Educació financera: finances per a estudiants

30/04/2024 de 14:30 a 16:30
AulaA0.02
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

L’Institut d’Estudis Financers, membre de la European Financial Planning Association (EFPA), oferirà a l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) una sessió d'educació financera adreçada als estudiants.

El taller s'adreça a qualsevol estudiant universitari que tingui interès per gestionar les seves finances personals i curiositat per a conèixer com prendre les millors decisions financeres no sols en el seu dia a dia, sinó més enllà.

L'objectiu és que s'obtinguin els coneixements necessaris que permetin tenir unes finances equilibrades al llarg de la vida, donat que moltes vegades no es té el coneixement i conscienciació del propi patrimoni ni del que és un pressupost ajustat a la realitat d'un mateix.

En aquest taller es parlarà dels principals conceptes que cal tenir presents, no sols per fer un pressupost, sinó per començar a gestionar els diners de manera eficient, i poder prendre decisions el màxim d'encertades des del punt de vista financer.

Per participar-hi només cal que emplenis aquest formulari.

Programa:

• Visió global del sistema financer
  • Conceptes financers bàsics
  • Pressupost : com fer-lo; com aprofitar la informació que ens facilita; com gestionar-lo
  • Principals productes financers tant d’inversió com d’endeutament
  • Coneixement serveis financers
  • Pinzellades del mon que ens envolta des del punt de vista econòmic