Educació financera: mentalitat emprenedora

Segon taller adreçat a estudiants organitzat per Institut de Estudios Financieros

Quan
16/05/2024 de 13:00 a 15:00
On
Aula A0.02
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

L’Institut d’Estudis Financers, membre de la European Financial Planning Association (EFPA), oferirà a l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) el segon taller adreçat als estudiants sobre educació financera.

En aquest ocasió la sessió planteja als estudiants l'opció de la emprenedoria com a objectiu professional

Aquest taller ofererirà al participant, una magnífica oportunitat per a reflexionar sobre l’emprenedoria, i sobretot, sobre les habilitats personals i de caràcter que l’emprenedor necessitarà per a dur a terme un projecte. El participant tindrà l'oportunitat de posar-se davant del mirall, i reflexionar sobre si té aquestes habilitats o pot arribar a tenir-les.

Alhora, reflexionem també sobre les avantatges i inconvenients d’emprendre sol o acompanyat, així com la necessitat que tota empresa té, també les startups, de retenir el talent a mesura que el projecte va creixent.

En resum, en aquest taller es parlarà del que implica emprendre per la persona emprenedora, de quines habilitats són més útils alhora d’emprendre, i del que implica un procés d’emprenedoria en quan a la relació amb les persones que ens envolten (socis, treballadors,...).

Per participar-hi cal fer inscripció prèvia a través d'aquest formulari.

Programa:

• Visió del procés d'emprenedoria des del punt de vista de l'emprenedor.
  • Habilitats més útils per emprendre.
  • Perfils necessaris per a dur a terme un projecte empresarial.
  • Emprendre sol o acompanyat.
  • Gestió i retenció de talent.
  • Diferents formes d'encarar la creació i el creixement de negoci.