Engihack

• Engihack
  • 2023-09-30T00:00:00+02:00
  • 2023-09-30T23:59:59+02:00

Hackató organtizada per l’Associació i el Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya amb motiu del seu 160è aniversari.

30/09/2023
Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Terrassa
Nom de contacte
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Vols resoldre algun dels reptes del món d'avui? Doncs participa a l'Engihack! La Hackató del 160è aniversari de l’Associació d’Enginyers Industrials de Catalunya.

Tindrà lloc el 30 de setembre al Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Terrassa (mNACTEC). S'obriran portes a les 8.45 h i a les 9.30 h començarà el compte enrere fins les 21.30 h que s'entregaran els premis.

Donar resposta a un dels sis reptes plantejats
Utilitzant els coneixements adquirits a l'Escola i tot l'enginy propi i personal, l'alumnat podrà imaginar solucions als desafiaments específics dins d'un dels 6 àmbits temàtics de l'EngiHack que proposin les empreses.

Treballar les competències clau
A l'EngiHack, l'alumnat treballarà, a partir del pensament de disseny, competències transversals com la comunicació, la creativitat, la col·laboració, la gestió del temps, la resolució de problemes, la resolució de conflictes, el pensament crític, l'atenció al detall, les ganes d'aprendre i el lideratge.

Qui pot participar-hi?

-Estudiantat de màster de primer i segon (pels que comencin primer al setembre o ja l'estiguin cursant, pels que comencin a cursar segon al setembre o ja l'estiguin curant i també pels recent titulats que faci pocs mesos que hagin acabat).

-Els grups per participar-hi seran de 3-5 participants cada un. Poden inscriure's en grup o poden anar sols i el mateix dia fer grup amb altres estudiants (en el preregistre encara no es demanem els grups). Els grups no cal que estiguin formats per estudiants d'una mateixa universitat.

Tres premis
Hi haurà tres premis per a les millors solucions (1r premi de 3.000 €, 2n premi de 2.000 €, 3r premi de 1.000 €), esponsoritzats per grans empreses. Aquests premis, atorgats per un jurat especialitzat, s'entregaran als grups d'alumnes guanyadors al final de la hackató.

A més, l'EngiHack serà un espai de trobada entre empreses, professionals, joves i Escoles d'Enginyeria; una gran oportunitat, per a tots els qui hi siguin presents, de conèixer, compartir i connectar.