Festa de Tardor a l'EEBE amb la Marató de TV3

21/11/2023 de 10:00 a 13:00
Vestíbul edifici A
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Col·labora a la Festa de Tardor del Campus Diagonal-Besòs amb la Marató de TV3, que enguany destinarà els donatius a la investigació en l'àmbit de la salut sexual i reproductiva.

Tota la comunitat podrà col·laborar
a partir de les 10h, adquirint:

• - Xocolata desfetaorganitzat per la Delegació d'Estudiants i Setmana Cultural.
  • - Pastissos elaborats per membres de la comunitat, organitzat per  la Comissió de Festes de l'EEBE

L' aportació és voluntària, però es demana que sigui mínim d'1€ per cada adquisició.

I  a més, vols
col·laborar fent els pastissos que després es posaran a la venda?

Participa al concurs de pastissos! Omple aquest formulari i indica el nom del pastís i els ingredients utilitzatsEs podran portar pastissos, flams, mousse... No s'acceptaran postres precuinats o comprats ja fets.

Caldrà deixar els pastissos participants abans de les 10 h a la Sala Polivalent. Prèviament a posar-los a la venda seran tastats pel jurat popular escollit prèviament i serà a les 12 h quan el jurat comunicarà quin és el número del pastís guanyador en funció dels diferents criteris de valoració.