GALÀXIA APRENENTATGE: Desenvolupem l’experiència d’aprenentatge a l’EEBE

15/11/2023 de 12:00 a 14:00
On
Sala d'Actes de l'EEBE
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

En el marc de les propostes d'innovació de Galàxia d'Aprenentatge de la Universitat Politècnica de Catalunya, es convoca a la comunitat de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est a la 4a Assemblea per tractar temes d'innovació docent i nous espais d'aprenentatge.

En aquesta ocasió es comptarà amb la presència del vicerector de Política Universitària, Joan Gispets,  i del vicerector d’Arquitectura, Infraestructures i Territori, Jordi Ros, que presentaran les línies mestres de dos projectes que tenen per objectiu desenvolupar noves experiències d’aprenentatge als campus de la UPC.

12.00 h - Benvinguda i obertura de la Jornada.

• Adriana Farran, directora de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est
  • Joan Gispets, vicerector de Política Universitària de la UPC
  • Jordi Ros, vicerector d'Arquitectura, Infraestructures i Territori de la UPC

12.15 h - Sessió de treball sobre continguts, metodologies i espais d'aprenentatge (treball col·laboratiu en grups).

Sessió oberta a tota la comunitat, PDI, PAS i estudiants, per tractar sobre innovació docent i nous espais d'aprenentatge, on es podran presentar opinions i propostes sobre com hauria de ser el model docent de la Universitat Politècnica de Catalunya del futur.

13.30 h - Presentació de resultats i debat

14.00 h – Tancament

Inscriu-t'hi
Emplena el formulari per assistir-hi presencialment