Hydrogen production from ammonia in catalytic wall reactors

Nou seminari orgatnizat per l'Institut de Tècnica Energètiques a càrrec d'Ilaria Lucentini, que presentarà els resultats de la seva tesi doctoral.

22/10/2021 de 12:30 a 13:30
Esdeveniment online
Nom de contacte
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

En el marc del nou cicle de seminaris organitzats per l'Institut de Tècniques Energètiques 'The reSEARCH of Our Future', Ilaria Lucentini imparteix la sessió 'Hydrogen production from ammonia in catalytic wall reactors', en el marc del seu projecte de doctorat.

A la xerradal Lucentini mostrarà com a causa dels problemes associats a la generació i emmagatzematge d'hidrogen en aplicacions portàtils, s'ha proposat l'ús d'amoníac per a la producció in situ d'hidrogen mitjançant la seva descomposició catalítica. Es presentarà una anàlisi dels sistemes existents per a la descomposició de l'amoníac.

La xerrada s'impartirà en castellà i es podrà seguir virtualment a través d'aquest enllaç: : t.ly/NpyC