International Day 2023 a l'EEBE

30/11/2023 de 14:00 a 16:00
Sala d'Actes de l'EEBE
Nom de contacte
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

La unitat de Mobilitat Internacional de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) organitza l'International Day, una sessió informativa adreçada als estudiantats de grau i màster de l'EEBE que estiguin interessats en marxar de mobilitat el proper curs.

L'International Day representa el tret de sortida de la campanya de mobilitat per al curs 24-25, aclarint quines són les destinacions possibles i els principals tràmits per sol·licitar una plaça d'estudis a l'estranger. A més, es comptarà amb testimonis d'estudiantat de l'Escola que explicaran la seva experiència i l'equip de relacions internacionals resoldrà els possibles dubtes.

Participa i coneix de primera mà totes les opcions que permeten realitzar part de la formació a l'estranger.