Jornada informativa sobre Formació Continuada

20/02/2024 de 12:30 a 13:30
Sala Polivalent de l'EEBE
Nom de contacte
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

En acabar els estudis de grau o de màster, és important continuar formant-se en diferents temàtiques que poden ser interessants per la vida laboral. Per aquest motiu, la Universitat Politècnica de Catalunya té un ample catàleg de cursos d'especialització de formació continuada.
Moltes vegades es desconeix l'existència d’aquest tipus de formació, que és molt important pel desenvolupament de les pròpies professions.
I és per això que el conjunt de professorat de l’Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) que està involucrat en l'organització i/o impartint aquest tipus de formació, volem explicar-vos i presentar-vos què fem en aquest sentit.

Per participar-hi cal fer inscripció prèvia.

PROGRAMA DE LA JORNADA
1. Presentació de les opcions de Formació continuada que existeixen a la UPC, a càrrec del professor Toni Travieso, delegat del rector a l’EEBE per la formació continuada.
2. Màster en Tecnologies d'Hidrogen, a càrrec dels professors Attila Husar i Lluis Soler
3. Màster CARMAT. Carrosseria i Materials d'Automoció, a càrrec del professor Javier Luzón
4. Postgrau en Robòtica i Automatització, a càrrec del professor Ramón Jerez
5. Màster en Projectes d’automatització i robòtica, a càrrec del professor Antoni López