20 anys d’esperit emprenedor UPC

El Programa Innova, una iniciativa pionera a Catalunya i a Espanya centrada a impulsar la cultura de la innovació i l’esperit emprenedor en la comunitat universitària, celebra el seu 20è aniversari.
Quan
22/11/2018 de 18:00 a 20:00
On
Auditori de l'EEBE
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) organitza un acte per celebrar els 20 anys d’esperit emprenedor, un esdeveniment que tindrà lloc a l’Auditori de l’Escola d’Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) , al Campus Diagonal-Besòs (Av. Eduard Maristany, 16). L’acte comptarà amb la participació del president de la Generalitat de Catalunya, Quim Torra; el rector de la UPC, Francesc Torres; el professor emèrit de la UPC Francesc Solé Parellada, impulsor i ex-director del Programa Innova, i Alfons Cornella, director d’Infonomia.