LabDay UPC 2023 a l'EEBE

Escola d'Enginyeria Barcelona Est
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

L'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) acull la segona edició del LabDay UPC, dijous 13 de juliol oberta a la participació de tot el personal tècnic de laboratori de la Universitat Politècnica de Catalunya.

L'objectiu de la jornada és que aquest personal pugui conèixer els diferents laboratoris de la Universitat, en aquest cas els situats al Campus Diagonal-Besòs, i que es comparteixin experiències a nivell professional i bones pràctiques.

La jornada inclou un programa amb una primera part de xerrades on es mostraran experiències del personal tècnic de laboratori del Besòs.
Posteriorment es realitzarà una visita a diferents laboratoris del Campus i al final de la jornada hi haurà grups de treball sobre temes relacionats amb els laboratoris de la UPC.

Per participar-hi cal fer inscripció prèvia (data límit 4 de juliol), a través del formulari d'inscripció que es troba al lloc web de l'esdeveniment.

Per a més informació de la jornada i del programa podeu consultar el lloc web MyEvent de la sessió.