Orientació Professional EEBE : Seminari d'innovació i fabricació de motos elèctriques

Quan
18/10/2023 de 12:00 a 14:00
On
Sala Polivalent de l'EEBE
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Ray Electric Motors, empresa catalana 100% KM 0 pionera en la fabricació de motos elèctriques d'altes prestacions organitza un seminari a l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE).
Està adreçat als estudiants de l'Escola, especialment dels graus d'Enginyeria Mecànica, Elèctrica, Electrònica Industrial i Automàtica, Materials, Energia, i dobles Graus.

L'empresa Ray Electric Motors neix com una solució de mobilitat urbana sostenible amb un senyal d'identitat molt clar: l'aposta constant per la innovació.

La sessió anirà a càrrec de representants de l'empresa: Víctor Jiménez, Marketing Manager; Pablo Esparza, Powertrain Project Leader;  i Josep Losantos, Director de Desenvolupament del Producte.

El programa previst és:

-Creació de l'empresa i expansió, a càrrec de Víctor Jiménez.
-Enginyeria i mecànica amb el Pablo Esparza i Josep Losantos.
-Organització d'una visita a la fàbrica (posterior al seminari).

A més es podrà veure el Model RAY 7.7. al vestíbul de l'edifici A.

Per participar a la sessió cal fer inscripció prèvia a través d'aquest formulari.