Presenta amb èxit el teu Treball Final

Quan?

30/05/2024 de 13:00 a 15:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Sala Polivalent de l'EEBE

iCal

Enginyers BCN ens presenta aquest seminari dissenyat expressament per donar resposta a les necessitats que té l’estudiantat a l’hora de presentar el seu Treball Final d'Estudis.

S'adreça a l'alumnat de grau i també als estudiants de màster que hagin de realitzar el seu Treball de Final d'Estudis.

Es una activitat de 2 hores de durada on es repassaran tots aquells aspectes a tenir presents, per després disposar de les eines necessàries per preparar i exposar un projecte de forma efectiva. Serà conduït per Anna Rosell Leal, psicòloga consultora en desenvolupament professional i personal, i presidenta de l'Associació de Professionals per a la Inserció Laboral de Catalunya,

S'aportarà una visió general de tot el que implica una presentació en públic: objectiu, comunicació i eines de suport. També es facilitarà la detecció de les pors i/o àrees de millora de cada persona per poder-hi fer front.

Informació i inscripcions a: