Presentació de Bio-TUNE al Meet My Lab

• Presentació de Bio-TUNE al Meet My Lab
  • 2021-06-23T09:00:00+02:00
  • 2021-06-23T10:30:00+02:00
  • Noèlia Aparicio i Cristina Canal presenten a la trobada virtual que se celebra el 23 de juny el projecte en el qual hi participen investigadors del grup de recerca Biomaterials, Biomecànica i Enginyeria de Teixits del Campus Diagonal Besòs.
Quan?

23/06/2021 de 09:00 a 10:30 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Esdeveniment online

Nom de contacte

iCal

EURAXESS ASEAN organitza un webinar dins la programació Meet My Lab per presentar el projecte d'investigació Bio-TUNE.

Es tracta d'un projecte dirigit per la Universitat Politècnica de Catalunya, a través del grup de recerca Biomaterials, Biomecànica i Enginyeria de Teixits (BBT), i on participen fins a 10 universitats de tot el món.

Al Meet My Lab es comptarà amb la participació de Noèlia Aparicio, gestora de projectes del BBT, i la professora del grup Cristina Canal.

Per participar al webinar cal fer inscripció prèvia.

Inscripcions i programa.