(Re)search4Talent 2024 - Jornada de portes obertes a l'IBEC

08/04/2024 de 10:45 a 13:45
Parc Científic of Barcelona (PCB)
Nom de contacte
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Des de l'IBEC us conviden el 8 de maig (dimecres) a la desena edició de la Jornada de Portes Obertes de l'IBEC "RE-Search 4 Talent", on podreu conèixer més sobre l'IBEC i aprendre de primera mà sobre la carrera d'un investigador, la mobilitat, la feina diària, etc.

Hi poden participar estudiants a partir de 2n de grau o de màster.

La sessió serà presencial, a la sala Dolors Aleu del Cluster II (C. Baldiri Reixac, 4-8, Barcelona) al Parc Científic de Barcelona (PCB).

L'any 2023, l'IBEC va signar més de 130 convenis de pràctiques per a estudiants de grau i de màster amb una àmplia gamma d'universitats nacionals i internacionals.

Amb aquesta jornada es tindrà l'oportunitat de conèixer de primera mà com és la carrera d’un investigador, mobilitat, treball diari, etc.

Si esteu interessats en la 10a edició de reSEARCH4TALENT de l'IBEC, registreu-vos aquí abans del divendres 2 de maig.

10:45 Benvinguda

11:00 Xerrada de la directora adjunta de talent i formació, Elisabeth Engel, "Què és l'IBEC?"

11:20 Presentació de Recursos Humans

11:30 Presentació del Comitè de Doctorat

Pausa per cafè

11:45 Fira de Carreres: una oportunitat perquè els participants es relacionin i xerrin amb els investigadors.

13:00 Visites als laboratoris

*Per saber amb antelació en quins dels nostres àmbits de recerca esteu interessats a la Fira de Carreres, us recomanem conèixer els grups de recerca aquí.