Research Beer

Participa a la trobada informal i coneix dues investigadores del Campus Diagonal-Besòs i la recerca que estan realitzant.

Quan
13/04/2023 de 14:15 a 15:15
On
Aula A2.11
Nom de contacte
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

L'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) organitza una nova sessió de Research Beer el 13 d'abril a les 14:15 h a l'aula A2.11 de l'Edifici A. L'objectiu de l'activitat és que l'alumnat conegui a les investigadores del Campus Diagonal-Besòs i la recerca que estan duent a terme, i conversin tot fent un refrigeri.

En aquesta sessió es comptarà amb Yolanda Vidal, del grup de recerca de Control, Dades i Intel·ligència Artificial (CoDAlab)La recerca en el si de CoDAlab avança en dues direccions interrelacionades: una de teòrica, amb l’aportació de coneixements a l'estat de la tècnica, i una d’aplicada, amb el desenvolupament d’eines útils en sistemes del món real, especialment en sistemes mecànics, enginyeria civil i, més recentment, enginyeria biomèdica.

També es comptarà amb amb Maria Pau Ginebra, del grup de recerca en Biomaterials, Biomecànica i Enginyeria de Teixits (BBT), que basa la seva recerca en el desenvolupament de biomaterials per a la regeneració i/o la reparació funcional de teixits i òrgans.

Les places per assistir al Research Beer són limitades, per això cal fer inscripció prèvia a través d'aquest formulari(obriu en una finestra nova)