Research Beer a l'EEBE

Nom de contacte
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

L'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) organitza una nova sessió de Research Beer el 10 de maig a les 12:15 h a l'aula A2.09 de l'Edifici A. L'objectiu de l'activitat és que l'alumnat conegui a les investigadores i investigadors del Campus Diagonal-Besòs i la recerca que estan duent a terme, i conversin tot fent un refrigeri.

En aquesta sessió es comptarà amb Lexa Nescolarde, del grup de recerca d'Instrumentació Electrònica i Biomèdica (IEB). L'activitat de l'IEB es centra en la concepció, el disseny, la implementació i la verificació de nous equips i sistemes d'instrumentació en les àrees de medicina, biotecnologia, test automàtic i compatibilitat electromagnètica. En especial, la millora i desenvolupament de nous mètodes de mesura per a diagnòstic mèdic, processos biotecnològics, mesures de camps electromagnètics en zones de camp proper per aplicacions d'automoció i la interacció del camps electromagnètics amb els éssers vius

També es comptarà amb amb Jordi José, del Grup d'Astronomia i Astrofísica (GAA). El GAA es centra en l'estudi de la evolució estel·lar emprant tècniques de simulació numèrica, que comprenen tots el fenomens hidrodinàmics i nuclears. S'estudien principalment estels poc massius i de massa intermèdia tant aïllats com en sistemes binaris i es posa especial atenció a les darreres etapes de la seva evolució, que donen com a resultat nanes blanques, estels de neutrons i forats negres. La formació d'aquests residus estel·lars ve acompanyada de fenomens de caire explosiu (noves, supernoves, erupcions de raigs X,...).

Les places per assistir al Research Beer són limitades, per això cal fer reserva a través del formulari.