Research Beer amb GEMMA i GReCEF

20/03/2024 de 12:15 a 13:30
Aula A2.06
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

L'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) organitza una nova sessió de Research Beer el dimecres 20 de març a les 12:15 h a l'aula A2.06 de l'Edifici A. L'objectiu de l'activitat és que l'alumnat conegui a les investigadores i investigadors del Campus Diagonal-Besòs i la recerca que estan duent a terme, i conversin tot fent un refrigeri.

En aquesta sessió es comptarà amb Eva González-Flo, del Group of Environmental Engineering and Microbiology (GEMMA). L’objectiu principal del GEMMA és desenvolupar i promoure biotecnologies sostenibles i innovadores pel tractament d’aigües i residus orgànics, que eliminin contaminants convencionals i emergents i que puguin produir bioenergia. Els principals temes de recerca són: bioprocessos de baix cost pel tractament d'aigües residuals i fangs, sistemes d’algues pel tractament de les aigües.

També hi participarà Joan Calafelldel Grup de Recerca en Ciència i Enginyeria de Fluids (GReCEF). L'objectiu del grup és contribuir a la recerca bàsica a l'àmbit de la mecànica de fluids en general, a les aplicacions pràctiques derivades en enginyeria en particular, així com, al desenvolupament i disseny d'equipaments, sistemes i màquines d'interès industrial.

Les places per assistir al Research Beer són limitades, per això cal fer reserva a través del formulari.