Reunió Informativa sobre Pràctiques Acadèmiques en Empresa

S'informarà del procés de pràctiques acadèmiques en empresa, amb torn obert de preguntes

29/11/2023 de 12:00 a 13:00
Aula A0.01
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

L'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) ofereix una nova activitat d'orientació professional. En aquesta ocasió es tracta d'una sessió sessió informativa sobre les Pràctiques Acadèmiques en Empresa, a càrrec de Vega Pérez, sotsdirectora d'Empresa de l'Escola.

La sessió s'adreça a l'estudiantat de grau que vulgui realitzar pràctiques en empresa, opció a partir dels 120 crèdits superats, o estudiantat de màster. també informarem sobree els tallers d'Orientació Professional, el Fòrum d'Empreses EEBE, i el nou Espai Emprèn al Campus Diagonal Besòs.

Hi haurà torn obert de preguntes, on es podrà preguntar tot es necessiti saber sobre les practiques acadèmiques en empresa externa. S'informarà també sobre els Tallers EEBE-UPCAlumni, El Fòrum d'empreses EEBE 2024, i el Nou Espai Emprèn al Campus Diagonal-Besòs.

La sessió tindrà lloc a l'Aula A0.01 en format presencial dimecres 15 29 de novembre a les 12h (ATENCIÓ! Nova data).
L'entrada és lliure, però per preveure aforament (que és limitat) es demana inscripció prèvia a través del formulari.