Sessió fotogràfica orles

La Delegació d'Estudiantat de l'EEBE ha organitzat la sessió de fotografia per a l'alumnat de la promoció 21-22.

29/11/2021
Informació sala: hall edifici A
Nom de contacte
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

La Delegació d'Estudiantat, que s'encarrega de l'edició i venda de les orles dels graduats de l'Escola, ha organitzat la sessió de fotografia per a l'orla de l'estudiantat de la promoció 21-22.

Es faran els  dies 29 i 30 de novembre de 9h a 19h a l'EEBE. L'aula s'especificarà en el vestíbul de l'edifici A.

Cal fer reserva d'hora per a la fotografia en aquest enllaç. S’aniran obrint hores a mesura que es vagin ocupant totes les que hi ha.

Per a la fotografia cal que es compleixin les següents característiques:

- Camisa de color clar, preferiblement blanca. Corbata si s'escau.

- Portar els diners en metàl·lic (30€ o 33€), segons la modalitat escollida:

• Pack mínimal (30€): 2 orles grupals (una de tots els graus de l'EEBE i una altra del grau realitzat).
    1 foto 15x20 individual.
    8 fotos de carnet.
    2 fotos de cartera
    Lliurament en paper

• Pack paper (33€): 2 orles grupals (una de tots els graus de l'EEBE i una altra del grau realitzat).
    1 foto 15x20 individual.
    1 foto 15x20 amb birret.
    8 fotos de carnet.
    2 fotos de cartera
    Lliurament en paper

Per 2€ més es tindran les fotos en digital.