Sessió informativa nou màster IMFSE

El curs 2023-2024 s'afegeix a l'oferta de màsters de l'EEBE l'IMFSE. Si el vols conèixer connecta't a la sessió informativa online.

12/12/2022 de 13:00 a 14:00
Esdeveniment online
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

El curs 2023-2024 s'afegeix a l'oferta de màsters de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) l'Erasmus Mundus International Master of Science in Fire Safety Engineering (IMFSE)-properament tindreu més informació també al web de l'EEBE.

La Ghent University, universitat coordinadora del màster, organitza el proper dilluns 12 de desembre a les 13 h una sessió informativa online per donar a conèixer les seves característiques, requisits d'accés, preinscripció, beques, etc. A més, hi haurà la possibilitat de fer les consultes al personal del màster.

Per participar-hi només caldrà connectar-se en línia a través de Microsoft Teams en aquest enllaç.