Sessió informativa Recircula Challenge 2022

Nom de contacte
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari

Repte 2022: No ens mengem el planeta! Solucions per una alimentació sostenible.

Vols saber com funciona el Recircula Challenge d'aquest any? Vine a la sessió virtual i resol tots els teus dubtes en la generació de solucions sostenibles i innovadores per a la transformació de residus en recursos reaprofitables.

Recircula Challenge és una competició, promoguda pel Hub Recircula UPC-AMB, que repta a equips d'estudiantat universitari a proposar solucions a reptes reals i urgents de l'economia circular.

12.00- 12:05 Benvinguda

A càrrec de Josefina Antonijuan Rull. Vicerectora de Responsabilitat Social i Igualtat de la UPC.

12:05- 12:10 Intervenció

A càrrec de Salvador Milà i Solsona. Director de les àrees de Presidència i Planificació Estratègica de l'AMB.

12:10- 12:20 Presentació

Què és el Recircula Challenge?
A càrrec de Muriel Botey Comella. Membre del comitè científic-tècnic del Recircula Challenge i sotsdirectora de Qualitat i Responsabilitat Social de l’EEBE.

Repte del Recircula Challenge 2022
A càrrec de Joan Simó Cruanyes. Coordinador en l'àmbit de les Tecnologies Agroalimentàries de la UPC.

12:20 - 12:24 Presentació del vídeo del repte Recircula Challenge 2022

12:24 - 12:30 Com pots participar-hi?

A càrrec de Muriel Botey Comella. Membre del comitè científic-tècnic del RCh i sotsdirectora de Qualitat i Responsabilitat Social de l’EEBE.

Si vols conèixer tot sobre el repte, com pots participar-hi, quin tipus de propostes pots presentar...participa a la sessió informativa. No t'ho perdis!