Sessions informatives del programa de mobilitat UNITECH 2024-2025

La UPC organitza diferents sessions per donar a conèixer requisits i opcions d'aquest programa de mobilitat

22/11/2023
Totes les dates
22/11/2023
29/11/2023
30/11/2023
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

UNITECH.jpgDurant el mes de novembre es celebren a la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) diferents sessions informatives per promocionar el programa UNITECH International, amb els terminis per a estudiants UPC (de presentació de sol·licituds i Assessment Centre), i les especificacions d'elegibilitat dels centres UPC.

En el cas de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE), el programa UNITECH està dirigit als estudiants del Màster universitari en Ciència i Enginyeria Avançada de Materials, el Master's degree in Chemical Engineering- Smart Chemical factories i Master's degree of Interdisciplinary and Innovative Engineering.

Sessions:
- Dimecres 22 de novembre, a les 13.05 h, a l'aula A3-203 del Campus Nord.

- Dimecres 29 de novembre, a les 12 h, a la Sala de Conferències de l'ESEIAAT, a Terrassa.

- Dijous 30 de novembre, a les 12.15 h, a la sala LS.1 de l'ETSEIB, al Campus Sud Barcelona.

NOTA: Aquells estudiants que no es puguin desplaçar a cap de les tres sessions presencials, podran seguir aquesta sessió a través de Google Meet

Consulteu més sobre les sessions al web del Servei de Relacions Internacionals de la UPC.
Consulteu més informació sobre els requisits.