Taller Conexus d'educació sexoafectiva per a l'estudiantat de l'EEBE

Com són les nostres relacions sexuals i afectives? Vine al taller el proper 30 de novembre a la carpa del Punt Lila que instal·larem al hall de l'EEBE.
Quan
30/11/2022 de 12:00 a 13:00
On
Hall de l'Edifici A
Nom de contacte
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Com són les nostres relacions sexuals i afectives? Vine al taller que imparteix l'associació Conexus(obriu en una finestra nova) adreçat a l'estudiantat de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE).
Els objectius del taller són:

• Participar en un espai de debat i de reflexió crítica al voltant de les pròpies relacions afectives i sexuals.
  • Identificar la diversitat actual de relacions afectives i sexuals.
  • Facilitar eines que permetin l’anàlisi crític de les relacions des d’un marc igualitari.

S’analitzaran les expectatives i idees que es té de les relacions sexoafectives en les seves diferents etapes: inici, desenvolupament i fi. Es treballa la sexualitat i les noves formes relacionals, la influència de la pertinença a un grup en l’elecció de les relacions afectives, la importància de l’afecte com a regulador de les relacions.

El taller tindrà lloc dimecres 30 de novembre de les 12 h fins a les 14 h, a la Carpa del Punt Lila situat al Hall de l'EEBE.

L'accés és lliure però cal fer inscripció prèvia a través del correu formacio@conexus.cat per fer previsió de l'aforament.