Taller d'orientació professional per posar a punt el currículum

Quan
11/10/2023 de 12:00 a 14:00
On
Aula A2.12
Nom de contacte
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Amb l'inici de curs s'inicia també a l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) la programació d'activitats d'orientació professional, que tenen com a objectiu donar eines a l'estudiantat de cara a ajudar-los en el moment de posar-se a buscar feina, ja sigui durant la seva estapa d'estudis o en graduar-se.

La primera activitat programada és el taller 'Posa a punt el teu CV', organitzat per UPC Alumni. Un bon Currículum Vitae ajuda a presentar el propi objectiu professional i arribar a les ofertes que més interessen, projectant la millor imatge del candidat davant de les persones reclutadores. Aquest taller ensenya a veure si el currículum dels participants mostra tot el seu potencial i si és atractiu per a les empreses i institucions que l'han de valorar.

Tindrà lloc el dimecres 11 d'octubre de 12 h a 14 h a l'Aula  A2.12 de l'EEBE. Per participar-hi cal fer inscripció prèvia a través d'aquest formulari.