Taller: Enginyeria de la Ideació: com generar idees innovadores

Quan?

25/09/2024 de 11:00 a 12:30 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Espai Emprèn EEBE (Edifici C, soterrani 1)

Nom de contacte

iCal

Emprèn UPC organitza a la seva seu de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) un taller per aprendre a generar idees innovadores.

Amb el títol "Enginyeria de la Ideació: com generar idees innovadores", el taller tindrà lloc el dimecres 25 de setembre d'11 h a 12.30 h a les instal·lacions de l'Espai Emprèn de l'EEBE, al soterrani 1 de l'edifici C.
El taller està dissenyat especialment per a estudiants d'enginyeria que desitgen desenvolupar la seva capacitat creativa i aplicar noves eines per a la generació d'idees, i aprendre a generar-les de manera ràpida i efectiva.
S'exploraran mètodes per ajudar a pensar més enllà, eliminant les primeres idees que solen ser comunes i menys innovadores. També a com augmentar la qualitat de les idees, a través de tècniques que ajudin a depurar i millorar-les, portant la creativitat de cadascú a noves altituds.

Serà una manera de descobrir com l'enginyeria i la creativitat poden anar de bracet per a generar idees que transformin el món.

Per participar-hi no cal experiència prèvia, sinó predisposició a explorar noves maneres de pensar. Només cal fer inscripció prèvia a través d'aquest formulari.