Taller: Planifica la teva recerca de feina: fes un pas més enllà

Quan
25/10/2023 de 12:00 a 14:00
On
Aula A2.12
Nom de contacte
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

UPCAlumni porta a l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) el taller d'orientació professional 'Planifica la teva recerca de feina: fes un pas més enllà'.

L'objectiu és donar les pautes per aprendre a cercar un lloc de treball més enllà de les borses laborals que posa a disposició la Universitat al seu estudiantat. També per saber com contactar i informar-se de les empreses que treballen en el sector professional dels estudis que es realitzen, així com la manera de presentar una autocandidatura o què cal per anar a treballar fora del país.

El taller es realitzarà de forma presencial el dimecres 25 d'octubre, de 12 h a 14 h, a l'aula  A2.12. Per participar-hi cal fer inscripció prèvia a través d'aquest formulari.