Teatre: Última oportunidad

Quan?

14/09/2023 de 20:30 a 22:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Cincónomonos Espai d'Art

Nom de contacte

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

El grup de teatre de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE), Besoscénicos, ofereix dijous 14 de setembre a les 20.30 h a Cincómonos Espais d'Art la representació de l'obra Última oportunidad, una obra escrita, produida, dirigida i interpretada per alumnes i ex-alumnes de la Universitat Politècnica de Catalunya.

El grup de teatre del Campus Diagonal-Besòs ha comptat en aquesta producció també amb el suport de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona (ETSAB), amb la cessió d'actors de l'Escola i a nivell organitzatiu.

A Última oportunidad un empresari, després d'acomiadar un empleat improductiu, pateix un esdeveniment traumàtic que li farà replantejar-se la filosofia de vida en experimentar la cruesa de la condició humana i la guerra.

La dramatúrgia i la direcció de l'obra van a càrrec de Juan Ignasi Franco, director de grup de teatre Besoscénicos.

Repartiment:
Consciència: Pedro Hidalgo Morales