Teatre: Última oportunidad

Nom de contacte
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

El grup de teatre de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE), Besoscénicos, ofereix dijous 14 de setembre a les 20.30 h a Cincómonos Espais d'Art la representació de l'obra Última oportunidad, una obra escrita, produida, dirigida i interpretada per alumnes i ex-alumnes de la Universitat Politècnica de Catalunya.

El grup de teatre del Campus Diagonal-Besòs ha comptat en aquesta producció també amb el suport de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona (ETSAB), amb la cessió d'actors de l'Escola i a nivell organitzatiu.

A Última oportunidad un empresari, després d'acomiadar un empleat improductiu, pateix un esdeveniment traumàtic que li farà replantejar-se la filosofia de vida en experimentar la cruesa de la condició humana i la guerra.

La dramatúrgia i la direcció de l'obra van a càrrec de Juan Ignasi Franco, director de grup de teatre Besoscénicos.

Repartiment:
Consciència: Pedro Hidalgo Morales