Visions STEAM-Fòrum

• Visions STEAM-Fòrum
  • 2021-05-19T10:00:00+02:00
  • 2021-05-19T14:00:00+02:00

El Parc del Fòrum acull el 19 de maig una nova edició d'aquest projecte adreçat a fomentar les vocacions científiques entre l'alumnat de 4t d'ESO i batxillerat. Cada grup participant realitzarà tres de les activitats proposades, totes elles de l'àmbit de les STEAM.

Quan
19/05/2021 de 10:00 a 14:00
On
Parc del Fòrum
Nom de contacte
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Visions STEAM-Fòrum arriba el 19 de maig de la mà de professorat i estudiantat de l'EEBE. El Parc del Fòrum acollirà una nova edició d'aquest projecte que pretén fomentar les vocacions científiques entre l'alumnat de 4t d'ESO i batxillerat a través d'activitats vivencials de l'àmbit de les STEAM.

Enguany, per adaptar-se a les mesures de prevenció de la COVID-19, els alumnes s'agruparan per grup bombolla i realitzaran 3 activitats cada grup, amb uns horaris establerts per garantitzar que no hi haurà contacte entre els grups i la seguretat de tothom.

Les activitats que es realitzaran estan inspirades en cinc temàtiques fonamentals, que són la biologia, la física, la química, les matemàtiques i la tecnologia.

Més informació: https://eebe.upc.edu/ca/noticies/nova-edicio-de-visions-steam-forum

visionsforum6_opt.jpg