Visita virtual per conèixer l'Erasmus Mundus IMFSE

Esdeveniment online
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

La coordinació de l'Erasmus Mundus International Master of Science in Fire Safety Engineering (IMFSE), en el qual hi participa l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) organitza una visita virtual l'11 de desembre a les 14 h (durada fins les 15.15 h).

A la sessió es donarà a conèixer el programa de l'IMFSE i les diferents universitats implicades, així com conèixer el personal de l'IMFSE i fer preguntes al moment, tot en format en línia.

No cal fer inscripció prèvia, només clicar a l'enllaç per unir-se a la reunió (a través de la plataforma Teams). La sessió quedarà gravada, per la qual cosa en unir-se a la sessió implica està d'acord.

El programa IMFSE té com a objectiu formar experts en enginyeria de seguretat contra incendis capaços d'afrontar els reptes globals de seguretat contra incendis a l'entorn construït i més enllà.