Women Tech Talent Sessions: empower your career in AI!

Quan?

17/06/2024 de 10:00 a 12:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Oficines d'Schneider Electric. C. Bac de Roda, 52, Barcelona

iCal

La Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech, pionera en tecnologies disruptives i Schneider Electric, empresa líder en la gestió digital de l'energia i l'automatització, totes dues compromeses amb la igualtat i l'equitat de gènere, engeguen les Women Tech Talent sessions.

L'objectiu d'aquesta sessió organitzada per la Universitat Politècnica de Catalunya -BarcelonaTech i Schneider Electric és impulsar i visibilitzar el talent i el lideratge femení a la indústria tecnològica en propiciar un espai d'aprenentatge, cocreació i networking que permetran a les assistents conèixer les darreres innovacions del sector, així com les skills clau per potenciar-ne el desenvolupament professional.

Aquesta primera edició es centrarà en la Intel·ligència Artificial (IA) i s'aprendrà a impulsar la carrera en IA i a convertir-se en una agent de canvi al món tecnològic.

Durant l'esdeveniment es podrà connectar amb experts i líders de les dues institucions, com Karina Gibert, Directora del Centre de Recerca IDEAI-UPC, Miquel Serra, Talent Attraction & Employer Branding SVP, Josefina Antonijuan, Vicerectora de Responsabilitat Social i Igualtat de la UPC, Ainoa Irurre, Europe Talent Acquisition & Mobility VP i altres ponents que abordaran una varietat de temes, com ara:

-Transformar la carrera en IA: descobrint  projectes de IA punters i múltiples estratègies per ascendir a la teva carrera i assolir les teves metes professionals.

-Habilitats de lideratge: conèixer les skills més importants que cal desenvolupar per liderar equips i projectes innovadors amb impacte real.

-Enfrontar els desafiaments amb èxit: aprendre com superar obstacles i barreres comunes a la indústria tecnològica des d'una perspectiva de gènere.

-Enfortir la xarxa de contactes: connectant amb mentores i líders de l'àmbit STEM.

Per participar a la jornada cal fer inscripció prèvia, ja que l'assistència està limitada a 30 places.