Workshop on Predictive Simulations of Human Movement

Quan?

26/09/2024 fins a 27/09/2024 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Escola d'Enginyeria de Barcelona Est

iCal

Els professors i investigadors de la Universitat Politècnica de Catalunya Míriam Febrer i Gil Serrancolí han organitzat, conjuntament amb la professora i investigadora Friedl De Groote, de la KU Leuven (Bèlgica), el Workshop on Predictive Simulations of Human Movement sobre simulació predictiva del moviment humà. El workshop tindrà lloc el dijous 26 i divendres 27 de setembre, a l’Escola d’Enginyeria de Barcelona Est.

L’objectiu és donar a conèixer el codi open-source PredSim desenvolupat pel grup de recerca de la professora Friedl De Groote (KU Leuven), en el que han col·laborat els professors Gil Serrancolí i Míriam Febrer. Aquest codi permet fer simulacions computacionals amb models neuro-musculoesquelètics personalitzats a pacients amb lesió medul·lar, ictus, o paràlisi cerebral, entre d’altres. Les aplicacions són múltiples, des de definir tractaments individualitzats, dissenyar dispositius d'assistència que s'ajustin millor a les necessitats de cada pacient, a la millora del rendiment en el camp esportiu.

A més d’una sèrie de seminaris de contingut més teòric, hi haurà varies sessions més pràctiques, on investigadors de la UPC, de KU Leuven i de la Universitat de Pisa compartiran exemples d’aplicacions avançades, que poden servir d’inspiració pels investigadors assistents al workshop. A més, els participants tindran l’ocasió de compartir els seus projectes actuals i potencials, per tal de generar discussió amb investigadors d’arreu del món i generar col·laboracions i sinergies que permetin avançar aquest camp de la recerca, per tal de millorar la vida de les persones amb alguna limitació de la mobilitat.

Per a més informació es pot contactar per correu electrònic a workshopocpbarcelona@gmail.com