Xè Congrés d’Energia de Catalunya. Recerca i Innovació

Investigadors de l'EEBE participen en el primer bloc d'aquest congrès organitzat per l'Associació Congrés d’Energia de Catalunya i que es desenvoluparà en diferents sessions.

Quan
24/11/2022 de 16:00 a 20:00
On
Esdeveniment online
Nom de contacte
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Recerca i Innovació és el primer bloc del Xè Congrés d'Energia de Catalunya, organitzat per l'Associació Congrés d’Energia de Catalunya (CoEnerCat), i que tindrà lloc aquest divendres 24 de novembre de les 16 h a les 20 h en format online.

El Congrés comptarà amb la presència de Jordi El Mariachet, Dr. en Enginyeria Elèctrica, i investigador del grup d’Energia de la SCT/IEC a l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE), i Andreas Sumper, Dr. en Enginyeria Elèctrica, Catedràtic de la UPC a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB).

Per a poder connectar-se a aquesta primera jornada del Congrés d'Energia de Catalunya cal fer inscripció prèvia a través d'aquest formulari online.

Consulta el programa de la sessió.