Xerrada informativa del Programa d’Acompanyament Educatiu de la Fundació Catalunya La Pedrera

La Fundació Catalunya La Pedrera està buscant estudiantat universitari que vulgui participar com a voluntari en el seu Programa d’Acompanyament Educatiu

Quan
24/02/2022 de 15:00 a 15:45
On
Esdeveniment online
Nom de contacte
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

La Fundació Catalunya La Pedrera està buscant estudiantat universitari que vulgui participar com a voluntari en el seu Programa d’Acompanyament Educatiu. L'objectiu és aconseguir referents per a infants i adolescents en risc d'exclusió amb l'objectiu de donar-los més oportunitats en la seva formació educativa.

Només cal disposar d'una tarda lliura a la setmana per fer l'acompanyament, i ganes de treballar en equip i de compartir les pròpies experiències i talent.

A més, la participació al Programa té reconeixement de crèdits ECTS(obriu en una finestra nova).

Per aquelles persones que estiguin interessades en participar-hi hi haurà una xerrada informativa en format online, dijous, 24 de de febrer de 15 h a 15:45 h, només caldrà connectar-se a la sessió en aquest enllaç(obriu en una finestra nova).

La xerrada anirà a càrrec de:

• Teresa Hernández à Programa d’Acompanyament Educatiu.
  • Elisabet Vinagre à Programa d’Acompanyament Educatiu.
  • Isabel Román à Responsable Voluntariat Social.

Si necessiteu més informació del programa us podeu adreçar a pae@fcatalunyalapedrera.com