Activitats de suport a l'estudiantat de nou accés i Fase Inicial

Activitats de suport.png

Els programes de mentories, tutories o plans d'acció tutorial estan adreçats als nous estudiants de grau. Les mentories consisteixen en assessorament per part d'estudiants de cursos superiors a nous estudiants que puguin necessitar ajuda a l'inici dels seus estudis.
Les tutories i el pla d'acció tutorial és un servei d'atenció als estudiants de grau, a través del qual el professorat de l'Escola proporciona elements de formació, informació i orientació de forma personalitzada.

Acció tutorial EEBE

L'acció tutorial és un servei d'orientació adreçat a:

• Tot l'estudiantat que accedeix a la fase inicial dels estudis de grau de l' EEBE.
  • L'estudiantat que pertany al Pla d'Inclusió de la UPC.
  • L'estudiantat amb baix rendiment acadèmic.

Procediment

• A cada estudiant que estigui dintre d'una aquestes casuístiques, se li assigna un/a professor/a tutor/a de forma automática, informant-ne per correu electrònic.
  • Les funcions del/la professor/a tutor/a consisteixen en proporcionar la informació i l'orientació acadèmica que pugui necessitar l' estudiant.
  • L'assignació del tutor/a continua vigent:
    - Fase Inicial: fins a la superació i finalització d'aquesta.
    - Pla Inclusió: és vigent durant tots els estudis.
    - Baix rendiment: fins a la recuperació del rendiment adequat.

Podeu trobar més informació en el document Pla d'Acció Tutorial dissenyat dintre del Sistema de Garantia Interna de la Qualitat.

Curs 0 (virtual)

• Conjunt de materials d'autoaprenentatge per repassar continguts bàsics (preuniversitaris) de Matemàtiques, Física i Química.

• Disponibles en línia a través d'Atenea (campus virtual de la UPC).

• Per a cada matèria, el material associat correspon a unes 20 hores d'estudi.

Termini

A realitzar entre el 17 de juliol i l'8 de setembre de 2023 (entre la matrícula i l'inici de curs).

Aula Lliure: Setmana 0 (presencial)

• Cursos de repàs de continguts bàsics (preuniversitaris) de Matemàtiques, Física i Química.
  • Presencials, 8 hores.
  • Una matèria a triar (per limitació de places)

Termini

• Període d’inscripció: Del 14 de juliol al 6 d'agost de 2023

• Autotest previ (per conèixer el teu nivell en aquestes matèries): https://forms.gle/b6BqWPLVPQw2iDQFA

• Formulari d'inscripció: inscripció tancada

Aula Lliure: Quadrimestral (presencial)

• Classes de repàs i de resolució d'exercicis, quadrimestrals, realitzades en paral·lel a les classes de docència.
  • Presencials, 3 hores/setmana.

Assignatures ofertes en el quadrimestre de tardor

• Càlcul (CAL).

• Física 1: Fonaments de Mecànica (F1FM).

• Química (Q).

• Química (QQ).

• Informàtica (I)

• Física 2: Fonaments d'Electromagnetisme (F2FE)

• Ciència i Tecnologia de Materials (CTM)

Assignatures ofertes en el quadrimestre de primavera (previsió)

• Càlcul (CAL).

• Física 1: Fonaments de Mecànica (F1FM).

• Àlgebra i Càlcul Multivariable (ACM).

• Càlcul Numèric – Equacions Diferencials (CNED).

• Física 2: Fonaments d'Electromagnetisme (F2FE).

• Ciència i Tecnologia de Materials (CTM).

• Termodinàmica (TERM).

Aula Lliure
L'Aulla Lliure és un servei de classes de suport dirigides a l'estudiantat de Fase Inicial, dutes a terme per estudiantat seleccionat dels darrers cursos.