30 anys del CCD a l'Escola

En el marc de la 2a Jornada Social Engineering s'acull la celebració del Centre de Cooperacio per al Desenvolupament i es podrà conèixer els projectes de l'Escola.
30 anys del CCD a l'Escola

L'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) celebra dilluns 20 de març a la Sala d'Actes la 2a Jornada Social Engineering, que acollirà la celebració del 30 aniversari del Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD) de la UPC.

Els actes que posaran de relleu la tasca feta per aquest centre des de la seva creació, i especialment la tasca de cooperació realitzada a l'EEBE, amb la presentació de projectes realitzats o en curs, així com altres iniciatives de cooperació i responsabilitat social.

A més, al vestíbul de l'Edificia A es podrà veure una exposició fotogràfica dels projectes de cooperació realtizats amb el CCD a l'EEBE.

12.30 h Benvinguda i presentació de la jornada

Adriana Farran

Directora de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est.

Gemma Fargas

Directora del Centre de Cooperació al Desenvolupament de la UPC i professora i investigadora a l'EEBE-UPC.

12.40 h Presentació de projectes EEBE/CCD

Formació i aplicació multisectorial de tecnologies d’impressió 3D a personal sanitari a Cuba per a la promoció de les seves capacitats i autonomia (3D-CUB)

Toni Travieso

Grup de recerca en Tecnologies de Fabricació (TECNOFAB).

Impressió 3D com a eina de formació i planificació per intervencions quirúrgiques

Bárbara Adrover

Doctorat en Enginyeria Mecànica, Fluids i Aeronàutica.

Telerehabilitació per persones doblement vulnerables

Gil Serrancolí

Grup de Recerca en Interacció de Superfícies en Bioenginyeria i Ciència dels Materials (InSup).

Rehabilitando El Raval – Estudio de soluciones de bajo coste para la rehabilitación energética en hogares vulnerables

Alfredo Guardo

Centre de Diagnòstic Industrial i Fluidodinàmica (CDIF).

Pla social de la VEX Robotics Competition

PUCRA

Associació de robòtica formada per estudiantat de l'EEBE.

Associació Internacional d'Enginyeria sense Fronteres (ESF)

Miquel Carrillo

Tresorer de l'Associació Internacional d'Enginyeria sense Fronteres, amb més de 15 anys d’experiència en projectes de cooperació.

Voluntariat social per a l'estudiantat
Projecte de cooperació: 'Il·luminem el Futur, amb Mbolo a Gàmbia'

Muriel Botey

Sotsdirectora de Responsabilitat Social a l'EEBE, Responsable de Cooperació i representant de l'Escola al CCD.

13.30 h Aperitiu