3a Jornada Social Engineering Day de l’EEBE

L'EEBE organitza el 21 de febrer una jornada on els estudiants podran conèixer projectes de cooperació que poden ser la base dels seus treballs de final d'estudis.
3a Jornada Social Engineering Day de l’EEBE

Dimecres 21 de febrer s'organitza a la Sala Polivalent de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) la 3a jornada Social Engineering Day.

L'objectiu de la jornada és presentar a l'alumnat diferents projectes de cooperació que s'estan desenvolupant a l'Escola, alguns d'ells en col·laboració amb el Centre de Cooperació i Desenvolupament de la UPC (CCD)(obriu en una finestra nova), per a què els puguin tenir com a base per als treballs de final de grau o de màster.

Es podrà conèixer diferents projectes transformadors de cooperació i responsabilitat social de l'EEBE, oportunitats de voluntariat i TFE i com accedir a la nova convocatòria d'ajuts del CCD.

La jornada, que començarà a les 12.15 h conduïda per Muriel Botey, sotsdirectora de Qualitat i Responsabilitat Social a l'EEBE, comptarà amb el programa següent:

-Benvinguda a càrrec d’Adriana Farran, directora de l’EEBE.

-Presentació de projectes:

• Impressió 3D. Fabricació de pròtesis mecàniques per Guinea Equatorial, a càrrec dels membres de l'associació CIMA 3D Christian Tutillo i Nicole Blandón.

• Pla Social EEBE 3D DAY per a l’empoderament de l’estudiantat d’educació secundària en risc d’exclusió social mitjançant l’adquisició de competències d’impressió 3D, a càrrec de Ramon Jerez, del grup de Recerca en Tecnologies de Fabricació (TECNOFAB).

• Muvity: Telerehabilitació per persones doblement vulnerables, coordinat pel professor Gil Serrancolí Masferrer, investigador del Laboratori d'Aplicacions Multimèdia i TIC (LAM).

• Solucions de baix cost per a la rehabilitación energética de llars vulnerables, del professor Alfredo Guardo Zabaleta, del grup de recerca Centre de Diagnòstic Industrial i Fluidodinàmica (CDIF)

• Pla Social de la Vex Robotics Competition, a càrrec Javier López, de l'associació PUCRA, i Inass Himmichei i Daniel Amposta, estudiants participants del projecte.

• Cooperació amb la ONG M'BOLO de Gàmbia. Il·luminem el futur!, a càrrec de Pau García, estudiant d'Enginyeria Elèctrica, participant al projecte, i Àngel Quadras, investigador del grup de recerca Energy Processing and Integrated Circuits (EPIC)

-Convocatòria 2024 ajuts CCD, amb la intervenció de Gemma Fargas, directora del Centre de Cooperació al Desenvolupament de la UPC.