3r Campionat de tennis taula: inscripcions obertes

02/04/2024

S'obren les inscripcions fins a l'12 d'abril a les 10h, per participar al 3r Campionat EEBE de Tennis Taula, que es celebrarà els dies 16 i 17 d'abril en el marc de la Setmana Saludable de la UPC

L'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) organitza el 3r Campionat de Tennis Taula els propers 16 i 17 d’abril, durant la Setmana Saludable de la UPC 2024.

El campionat està adreçat a tota la comunitat universitària i es celebrarà a les taules que hi haurà disponibles als jardins del Campus Diagonal-Besòs.

Per participar-hi, cal fer inscripció prèvia a través d'aquest formulari(obriu en una finestra nova). Les inscripcions estan obertes fins a les 10 h del divendres 12 d'abril

Entre totes les persones inscrites es formaran parelles de manera aleatòria que competiran en partits eliminatoris. El dia 15 d'abril a les 14 h es comunicarà al correu electrònic facilitat a la inscripció, quines són les parelles i l'hora del torn assignat per a la fase eliminatòria, que tindrà lloc el dimarts 16 d'abril de les 12 h a les 14 h.

La resta de fases tindran lloc durant el dimecres 17 de 12 h a 14.15 h.

Aquí podeu consultar les bases de la competició, amb el format dels partits, les normes de jocs i altres informacions. El lliurament de premis pels 1r, 2n i 3r classificats, previst a les 14.20 h, el durà a terme la directora del centre, Sra. Adriana Farran  o persona en qui delegui.