Acabo el Grau i ara que...? Joves professionals a l'EEBE

27/02/2024

Tres Alumni de l'EEBE participaran a la taula rodona que s'organitza el 13 de març per explicar la seva experiència en la cerca d'un lloc de treball un cop finalitzats els seus estudis.

Ara que arribo al final.....Com em preparo per trobar la meva primera feina? Què faig per trobar-la? Quines dificultats em trobaré?

Per conèixer l'experiència personal un cop finalitzats els estudis, l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) organitza una xerrada/taula rodona amb tres joves professionals, Alumni de la nostra Escola, que tindrà lloc dimecres 13 de març a les 12.15 h a la Sala Polivalent de l'EEBE.

Es podrà conèixer com ha estat la seva l'experiència laboral, les anècdotes que han viscut, obstacles que s'han trobat, com els han superat, i que els ha ajudat a prendre decisions que els han portat on son ara. Explicaran la seva trajectòria laboral, i es podrà preguntar tot el que  es vulgui saber per després aplicar-ho a la pròpia experiència.

Es comptarà amb el testimoni de:

-Elena Muñiz García, graduada en Enginyeria Elèctrica el 2019, Advanced Technical Support Team Leader a Schneider Electric.

-Álex Ceano-Vivas, graduat en Enginyeria Química el 2019, Change Lead a Advanced Semiconductor Materials Lithography (ASML).

-Joan Figueras i Llopart, graduat en Enginyeria de l'Energia el 2021, Product Manager a Schneider Electric.

Per a participar-hi cal fer inscripció prèvia a través del formulari.