Acabo el Grau i ara que...? Joves professionals a l'EEBE

Tres Alumni de l'EEBE participaran a la taula rodona que s'organitza el 13 de març per explicar la seva experiència en la cerca d'un lloc de treball un cop finalitzats els seus estudis.
Acabo el Grau i ara que...? Joves professionals a l'EEBE

Ara que arribo al final.....Com em preparo per trobar la meva primera feina? Què faig per trobar-la? Quines dificultats em trobaré?

Per conèixer l'experiència personal un cop finalitzats els estudis, l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) organitza una xerrada/taula rodona amb tres joves professionals, Alumni de la nostra Escola, que tindrà lloc dimecres 13 de març a les 12.15 h a la Sala Polivalent de l'EEBE.

Es podrà conèixer com ha estat la seva l'experiència laboral, les anècdotes que han viscut, obstacles que s'han trobat, com els han superat, i que els ha ajudat a prendre decisions que els han portat on son ara. Explicaran la seva trajectòria laboral, i es podrà preguntar tot el que  es vulgui saber per després aplicar-ho a la pròpia experiència.

Es comptarà amb el testimoni de:

-Elena Muñiz García, graduada en Enginyeria Elèctrica el 2019, Advanced Technical Support Team Leader a Schneider Electric.

-Álex Ceano-Vivas, graduat en Enginyeria Química el 2019, Change Lead a Advanced Semiconductor Materials Lithography (ASML).

-Joan Figueras i Llopart, graduat en Enginyeria de l'Energia el 2021, Product Manager a Schneider Electric.

Per a participar-hi cal fer inscripció prèvia a través del formulari.