Notícies del lloc

09/07/2021

L'equip de l'EEBE ha presentat aquest dijous 8 de juliol el nou prototip de motocicleta, 100% elèctrica, amb el que tenen previst córrer a les competicions de MotoStudent.

02/07/2021

El jurat del Concurs del símbol de l'EEBE escull la proposta de l'estudiant Jordi Ponsetí i Cervera com a guanyadora del certamen. La imatge guanyadora es donarà a conèixer durant la Festa de Benvinguda que se celebrarà el 6 d'octubre.

01/07/2021

La residència Xior Besòs, ubicada al Campus Diagonal-Besòs, convoca dues modalitats de beques per aquells estudiants de l'EEBE que s'allotgin als seus pisos durant el proper curs 21-22. Les beques es destinen especialment a estudiantat amb rendes familiars baixes.

01/07/2021

La unitat de Gestió Acadèmica ha creat unes FAQs dels temes més consultats a la seva unitat distribuïts en quatre àmbits temàtics per poder aconseguir resposta de forma fàcil i ràpida.

28/06/2021

L'Escola d'Enginyeria Barcelona Est recolça el manifest a favor dels drets i la defensa del col·lectiu LGTBI+.