Aplica per cursar l'Erasmus Mundus IMFSE el curs 2024

18/09/2023

S'ha obert el termini d'inscripció del màster d'enginyeria en seguretat contra incendis, tant per a sol·licitar l'opció a beca com de pagament complet.

L'Erasmus Mundus International Master of Science in Fire Safety Engineering (IMFSE), que s'imparteix des d'aquest curs també a l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE), ja ha obert el termini d'aplicació per iniciar els estudis el proper curs 2024.

La sol·licitud es fa a través de l'aplicatiu que es troba al web de l'IMFSE, i els terminis són els següents:

• Fins al 31 de gener, si es vol optar a una de les beques Erasmus Mundus.
  • Fins al 31 de març, per a estudiantat que no sol·licita beca i que necessita visat.
  • Fins al 30 de juny, per a estudiantat que no sol·licita beca i que no requereix de visat.

L'IMFSE és un Erasmus Mundus en el que hi participen 4 universitats com a partners i 4 com associated partners: Ghent University Belgium, Universitat Politècnica de Catalunya, The University of Edinburgh, Lund University, University of Queensland, University of Maryland, ETH Zurich Switzerland i University of Science and Technology of China.

L'IMFSE és un programa de màster de 2 anys a temps complet que consta de 120 crèdits ECTS en total. Es divideix en 4 semestres de 30 crèdits ECTS cadascun. L'idioma d'ensenyament del programa és l'anglès.

L'estructura de mobilitat, amb possibles canvis de lloc d'estudi després de cada semestre, ofereix als estudiants l'oportunitat de treure profit dels punts forts i l'experiència de diferents universitats en l'àmbit de l'Enginyeria de Seguretat Contra Incendis.

Més informació del màster: https://eebe.upc.edu/ca/estudis/erasmus-mundus/imfse