AQU Catalunya atorga l’Acreditació Institucional a l’EEBE

L’Escola ha estat un dels tres primers centres de la Universitat Politècnica de Catalunya en assolir aquesta acreditació.
AQU Catalunya atorga l’Acreditació Institucional a l’EEBE

L’Escola d’Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) ha aconseguit l’Acreditació Institucional d’AQU Catalunya, tal i com s’ha informat a la darrera Junta d’Escola, celebrada el 24 de maig.

L’EEBE ha estat un dels tres primers centres de la Universitat Politècnica de Catalunya en aconseguir-la, juntament amb l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB) i la Facultat de Nàutica de Barcelona (FNB).

L’Acreditació Institucional suposa que l’AQU acredita tots els títols universitaris que s’imparteixen a l’EEBE durant un període de sis anys renovables, el que dona validesa per continuar impartint tots els graus i màsters que actualment es poden cursar a la nostra Escola.

Per poder aconseguir-la l’EEBE ha hagut de tenir acreditades específicament al menys el 50% dels graus i el 50% dels màsters impartits. D’altra banda, ha estat necessari obtenir la certificació de la implantació del Sistema de Garantia Interna de Qualitat (SGIQ), la qual l’EEBE va aconseguir el febrer de 2023.

En el procés per a l’obtenció de l’Acreditació Institucional s’ha comptat amb la participació de PAS, PDI i estudiantat. Entre d’altres accions al llarg dels darrers anys, els diferents col·lectius de l’Escola han participat en les diferents reunions i entrevistes realitzades amb el comitè d’avaluació d’AQU durant la seva visita, per a poder arribar a aconseguir l’Acreditació.

Més informacióhttps://eebe.upc.edu/ca/lescola/qualitat