Arriba la Conference 2023 dels Sustainable Energy Days

La jornada, que tindrà lloc el 26 d'octubre a l'EEBE, té com a tema central la descarbonització.
Arriba la Conference 2023 dels Sustainable Energy Days

Arriba la cloenda dels Sustainable Energy Days amb la celebració de la Conference 2023, dijous 26 d'octubre, a la Sala d'Actes de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE), que enguany, té com a tema central de la jornada "Descarbonització: Reptes, innovacions i estratègia per a una economia de baix carboni", i comptarà amb grans experts per debatre sobre els diversos punts de vista al voltant de la investigació per el desenvolupament de tecnologies netes en el sector industrial.

Donarà inici a les 9 h amb la benvinguda i parlaments institucionals, en els quals es comptarà amb les intervencions d'Adriana Farran, directora de l'EEBE; Daniel Crespo, rector de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC); Marc Lachaise, director de Fusion for Energy (F4E); Joan Gómez, director general de Recerca de la Generalitat de Catalunya; Filo Cañete, alcaldessa de l'Ajuntament de Sant Adrià de Besòs; i Bàrbara Pons, comisionada de l'Agenda 2030 de l'Ajuntament de Barcelona.

L'acte comptarà també amb la conferència "On our way to zero through innovation and technology", a càrrec de Pere Margalef, cap de tecnologia de descarbonització a  Snam. Com a gran expert en la matèria i Keynote d’aquesta edició demostrarà el paper de l’hidrogen en la descarbonització de l’economia, aportant un anàlisis detallat amb solucions i els seus costos associats.

La jornada tancarà amb una taula rodona d'experts, sota el títol "La descarbonització en el sector industrial: Tecnologies i solucions",  moderada per Stavros Chatzipanagiotou, Director de Comunicació de Fusion for Energy. Hi participararan Joaquim Daura, president del Clúster de l’Energia Eficient de Catalunya (CEEC), i Director de gestió activa de l’energia, Schneider Electric; Carles Geli, directora d'Eginyeria, Solideo Renovables; i Lluís Soler, investigador ‘Ramón y Cajal’, Centre Específic de Recerca de l'Hidrogen (CER-H2) de la UPC.

Es pot consultar en aquest enllaç el programa complet de la jornada i l'accés al formulari d'inscripció.