Arriba la primera de les sessions informatives de pràctiques en empresa del curs 24-25

24/10/2024

La reunió, amb torn obert de preguntes, a la sessió que es realitzarà dijous 30 d'octubre a les 12.15 h.

L'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) organitza com a activitat d'orientació professional la primera de les sessions informatives de pràctiques en empresa d'aquest curs. La presentació anirà a càrrec de la sotsdirectora d'Empresa, Vega Pérez, en format presencial a la Sala Polivalent, dijous 30 d'octubre de 12.15 h a 14 h.

La sessió s'adreça a l'estudiantat de grau que vulgui realitzar pràctiques en empresa, opció a partir dels 120 crèdits superats, o estudiants de màster. S'explicaran els requisits, tràmits a realitzar, la nova plataforma d'ofertes de pràctiques, i d'altres qüestions relacionades, i hi haurà torn obert de preguntes.

L'entrada és lliure, però per preveure l'aforament cal inscriure's a través d'aquest formulari.

En cas de no poder assistir--hi presencialment també hi ha la possibilitat de fer el seguiment via Google Meet.