Arriba la primera sessió de Research Beer del curs 23-24

Dimecres 21 de febrer es dona el tret de sortida de la Research Beer d'aquest curs, amb les intervencions de Luis Llanes i i Antoni Grau.
Arriba la primera sessió de Research Beer del curs 23-24

Les sessions de Research Beer d'aquest curs 23-24 a l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) donen inici dimecres 21 de febrer a les 12.15 h l'aula A2.06. L'objectiu de l'activitat és que l'alumnat conegui a les investigadores i investigadors del Campus Diagonal-Besòs i la recerca que estan duent a terme, i conversin tot fent un refrigeri.

En aquesta nova edició, hi participarà en l'activitat Luis Llanes, del Centre d'Integritat Estructural, Fiabilitat i Micromecànica dels Materials (CIEFMA)CIEFMA és un grup de recerca consolidat de la UPC amb l'objectiu de realitzar ciències bàsiques i investigacions industrials aplicades en l'àmbit de la integritat estructural, la micromecànica i la fiabilitat dels materials d'enginyeria.

També es comptarà amb Antoni Grau, del grup de recerca de Visió Artificial i Sistemes Intel·ligents (VIS), que realitza recerca bàsica i aplicada al desenvolupament de sistemes intel·ligents capaços d'interactuar amb el món de forma autònoma i ubica. Aquests sistemes hauran de percebre, raonar, planificar, actuar i aprendre de l'experiència prèvia. El grup treballa activament en tres àrees: robòtica social i aèria ; visió per computador i reconeixement estructural de patrons.

Les places per assistir al Research Beer són limitades, per això cal fer reserva prèvia a través del formulari d'inscripció.