Arriba la Setmana Cultural 2024 a l'EEBE

De l'11 al 15 de març gaudeix de les activitats lúdiques i culturals que t'organitza l'associació Setmana Cultural. Concerts, gimcanes, tornejos esportius...no t'ho perdis!
Arriba la Setmana Cultural 2024 a l'EEBE

Arriba una nova edició de la Setmana Cultural al Campus Diagonal-Besòs. De l'11 al 15 de març la comunitat podrà gaudir de tota una sèrie d'activitats lúdiques, artístiques i esportives.

Dilluns 11 de març

• De 10 h a 14 h: torneig de futbol 5x5, a la pista de la residència Xior, amb partits de 12 minuts.
  • De 15 h a 17 h: Anell de foc. Joc de cartes en el qual es forma un anell amb aquestes que s'han d'anar aixecant en l'ordre desitjat pel jugador, que haurà de fer la prova designada segons el número o el pal de la carta aixecada. Es farà al jardins de Can Llima.
  • De 17 h a 19 h: torneig d'escacs. El guanyador aconseguirà un joc d'escacs en 3D cortesia de CIMA 3D. Es realitzarà a l'aula A1.07
  • De 17 h a 19 h: torneig de futbolí i ping-pong.
  • De 19 h a 21 h: cata de begudes de la terra. Nova activitat d'enguany on es podrà provar les begudes típiques de les festes d'arreu de Catalunya, algunes molt famoses com la ratafia o el masclet. Es realitzarà a l'aula A0.02.

Dimarts 12 de març

• De 10 h a 14 h: torneig de bàsquet, a la pista de la residència Xior. Partits de 3x3 de 10 minuts de durada.
  • De 14 h a 15 h: La Metxa. Nou joc d'aquesta edició on s'haurà de combinar l'habilitat de fer girar un got colpejant-lo des de la base amb la vostra capacitat d'acabar-vos mig got. Competició per equips.
  • De 15 h a 17 h: Armadoura. Prova per equips, que hauran de defendre un ou amb els materials donats en les diferents alçades que es vagi posant, evitant que es trenqui. Es farà al jardins de Can Llima.
  • De 17 h a 19 h: taller de teatre a càrrec de Besoscénicos. Es realitzarà a l'aula A1.02. Al taller d'expressió corporal s'ensenyarà com poden els participants treure's la por de sobre de cara a entrevistes laborals o pujar a un escenari, i al taller de combat escènic diferents formes d'expressió física d'una manera lúdicoeducativa.
  • De 19 h a 21 h: sessió de cinema. Es projectarà la pel·lícula a l'aula A0.02

Dimecres 13 de març

• De 10 h a 14 h: torneig de volei 5x5
  • De 12 h a 14 h: taller de castellers, als jardins de Can Llima
  • De 12 h a 14 h: concurs de truites de patates
  • De 15 h a 17 h: Okalimotxo: reconversió del joc de l'oca, amb proves o reptes a cada casella. Es competeix individualment, però dins de grups de 10 persones.
  • De 17 h a 21 h: taller de hip-hop, sessió DJ i RedBull, que tindrà lloc a la pista esportiva al cantó de la residència.

Dijous 14 de març

• De 10 h a 14 h: torneig de pàdel 2x2. Tres tornejos independents, que es jugaran a les pistes del Club CEM Maresme. Cada torneig tindrà un nivell pre-establert (mig, mitjà-alt, alt). Cada participant haurà de portar la seva pròpia pala i Setmana Cultural proporcionarà les pilotes. Cada torneig el podran jugar 8 parelles i seran partides de 30 minuts.
  • De 15 h a 17 h: Ping Por. Una versió del mític Bear-Pong però amb l'afegit de que quan s'encerti la pilota a un got, a part de beure també s'haurà de superar un repte.
  • De 17 h a 19 h: taller de teatre a càrrec de Besoscénicos. Es farà a l'aula A1.02
  • De 18 h a 21 h: gimcana. Es demana venir amb disfressa per a realitzar l'actitivitat. Només hi haurà 8 grups de 8 persones.

Divendres 15 de març

• De 12 h a 15 h: Macro olimpiades. Prova per equips, competició entre els diferents graus que es cursen a l'Escola. Es farà l'activitat al jardins de Can Llima.
  • De 15 h a 16 h: Flamscana. Competició de velocitat en menjar flams. Els dos més ràpids competiran menjant-se un flam d'1 kg.
  • De 16 h a 23 h: Agorasound. Festa amb DJ's de la família de l'EEBE i barra

A més, al llarg de la setmana també es disputarà el joc de 'La pastanaga assassina' i el joc de pistes 'Buscabirres'.

Durant la setmana del 4 al 8 de març hi haurà un estand informatiu i per poder-se apuntar a les activitats al vestíbul de l'Escola.

També es pot obtenir informació de les activitats al perfil d'Instagram de Setmana Cultural.