Aula Lliure obre les inscripcions per a la Setmana 0

17/07/2024

Es tracta d'unes classes introductòries per al nou estudiantat de les matèries bàsiques que tindrà lloc del 2 al 5 de setembre.

L'associació Aula Lliure de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) ha obert la inscripció a la Setmana 0, adreçada als nous estudiants que iniciaran 1r curs d'algun dels graus de l'Escola.

Es tracta d'un curs presencial, gratuït, que tindrà lloc del 2 al 5 de setembre, on es farà un repàs i reforç de les matèries bàsiques: Matemàtiques, Física i Química (Dues matèries a triar per limitació de places-). Les classes seran de 2 hores diàries. Espot realitzar un autotest previ per conèixer el nivell en aquestes matèries.

Per a participar-hi en aquest curs cal fer inscripció prèvia a través d'aquest formulari del 22 al 30 de juliol.