Beques d'aprenentatge de suport a la docència a l'EEBE

07/10/2024

El Departament d'Enginyeria Elèctrica de l'Escola ha convocat beques de suport a la docència.

S'han convocat noves beques d'aprenentatge al Departament d'Enginyeria Elèctrica de l'Escola d'Enginyeria Barcelona Est (EEBE) per a donar suport a la docència durant aquest curs 24-25. Són les següents:

Codi beca: 9898
Tasques:
Avaluació i selecció de model de llenguatge per a la ajuda al preprocessat de textos tècnics, per veure quin dona millors resultats pel preprocessat de textos cientifico-tècnics i ajudar en el seu resum i extracció d'idees claus. Elaboració d'una una guia d'utilització pels estudiants del grau. Es sol·licitarà també una cerca dels models d'ajust de controls basats en IA per avaluar si poden ser incorporats a les pràctiques docents.
Dedicació:
15 hores setmanals
La beca es realitzarà de l'1 de novembre al 28 de febrer de 2025.
Sol·licituds:
fins al 18 d'octubre.

Codi beca: 9899
Tasques:
Desenvolupar un seguit de material docent i acadèmic (teoria, problemes o pràctiques), aplicant tècniques d'IA fent servir Phyton. Es farà també una valoració de millores dels materials docent i acadèmic desenvolupats, i adaptació del material docent per possible aplicació d’activitats pràctiques a les aules informàtiques.

Dedicació: 15 hores setmanals
La beca es realitzarà de l'1 de novembre al 28 de febrer de 2025.
Sol·licituds: fins al 18 d'octubre.