Beques de la Fundación ONCE-CRUE

El programa atorga beques a estudiantat amb discapacitat per a la realització de pràctiques. Les sol·licituds es poden realitzar fins al 29 de febrer.
Beques de la Fundación ONCE-CRUE

La Fundación ONCE-CRUE ha posat en marxa la VIII edició del programa de beques de pràctiques FUNDACIÓ ONCE-CRUE per aquest 2023-2024. Va adreçat a estudiantat universitari amb discapacitat per a què pugui realitzar pràctiques acadèmiques externes, que són remunerades, comptant amb finançament del Fons Social Europeu.

Hi poden optar estudiants matriculats en grau o màster que hagin superat ja el 50% dels crèdits i la inscripció es pot realitzar fins al 29 de febrer a través del portal de la Fundación.

El requisits i característiques de les beques són:

• Import ajut beca de 1.800 euros bruts ( 600 euros mensuals bruts, a descomptar quotes de Seguretat Social i IRPF)
  • Durada de les pràctiques de 3 mesos (de manera orientativa: 25 h/setmanals)
  • Període d'inscripció de beca fins el 29 de febrer de 2024
  • Període de realització de la pràctica: des de l'endemà de la publicació de la resolució de les persones becades per part de les universitats fins al 31 de desembre de 2024

La Universitat Politècnica de Catalunya pot atorgar fins a 3 beques i serà l'encarregada de realitzar la selecció.