Campionat de tennis taula: inscripcions obertes

18/09/2023

S'obren les inscripcions fins al 29 de setembre per participar al 2n Campionat de Tennis Taula, que es celebrarà en el marc de la Festa de Benvinguda del 4 d'octubre.

L'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) organitza el 2n Campionat de Tennis Taula durant la Festa de Benvinguda de l’Escola, i que tindrà lloc el proper 4 d’octubre.

El campionat està adreçat a tota la comunitat universitària i es celebrarà a les taules que hi haurà disponibles als jardins del Campus Diagonal-Besòs.

Per participar-hi, cal fer inscripció prèvia a través del formulari(obriu en una finestra nova). Les inscripcions estan obertes fins a les 29 de setembre a les 10 h

Entre totes les persones inscrites es formaran parelles de manera aleatòria que competiran en partits eliminatoris. Es comunicarà quines són les parelles i l'hora exacta de començament del seu torn el dia 2 d'octubre a les 14 h al correu electrònic facilitat a la inscripció. El dia 3 es podran fer canvis d'horari assignats, només en el cas que resulti possible combinar-ho.

La fase eliminatòria començarà a les 10h del matí, i durarà fins a les 11.20 h. Cada partit serà a 11 punts, i cada parella farà 3 partits seguits i el millor de 3, passarà a la següent fase.

Es seguirà el mateix procediment fins arribar a la final, que enfrontarà a 4 participants que es disputaran el 1r, 2n i 3r lloc.

El lliurament de premis pels 1r, 2n i 3r classificats, previst a les 13.25 h, el durà a terme la directora del centre, Sra. Adriana Farran .